Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

13. Czwartek Social Media połączony z Tweetup Szczecin. Padnie rekord frekwencji?

red.
Oskar Błaszkowski
Jaki potencjał sprzedażowy niesie ze sobą Twitter? Jak prowadzić działania marketingowe na Instagramie dysponując niewielkim budżetem? Co jest trudnego w social media? Na te pytania odpowiedzą prelegenci już w najbliższy czwartek. Tym razem Social Media Czwartek połączy się z Tweetup Szczecin, co zapewni pobicie rekordowej frekwencji z poprzedniej imprezy.

26 marca w Barze Czystym na Deptaku Bogusława o godzinie 17:30 rozpocznie się trzynasta edycja cyklicznych spotkań skierowanych do wszystkich praktyków oraz pasjonatów marketingu, social media oraz nowych public relations i komunikacji.

Na poprzednim spotkaniu z serii Social Media Czwartek pojawiło się ponad 160 osób. Tym razem w wydarzeniu na FB zdeklarowało się już ponad 200 Internautów.

Wybierasz się się? Weź udział w wydarzeniu na Facebooku: 13. Czwartek Social Media w Szczecinie + Tweetup Szczecin

- Tego typu wydarzenia to nie tylko doskonała okazja do poznania nowych osób, nabycia wiedzy z dziedziny mediów społecznościowych, ale także do nawiązania cennych kontaktów biznesowych. Niejedna osoba znalazła już pracę dzięki tym wydarzeniom, w czwartek mamy dodatkową niespodziankę dotyczącą właśnie rekrutacji – mówi Kacper Skoczylas, pomysłodawca i organizator.

Swobodna atmosfera spotkań sprzyja nawiązywaniu nowych kontaktów i wymianie wiedzy. Połączenie z Tweetup Szczecin pozwoli przybliżyć ideę komunikacji w 140 znakach tym, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z Twitterem lub znają go już dobrze, ale nie wykorzystują jego potencjału.

O potencjale sprzedażowym Twittera opowie Mateusz Puszczyński, który przez 4 lata odpowiedzialny był za całościową obecność Allegro w mediach społecznościowych.

- To spotkanie to dopiero początek współpracy inicjatywy Szczecin Tweetup i Social Media Czwartek. Potencjał Twittera jest dostrzegany przez coraz więcej osób i firm z regionu - to bardzo cieszy. Edukacja odnośnie tego kanału komunikacji jest potrzebna, inicjatywy Szczecin Tweetup pełnią taką rolę - mówi Paweł Krzych, pomysłodawca i współorganizator Szczecin Tweetup.

Następnie Norbert Piotrowski - Strategic Planner w GoldenSubmarine - wyjaśni, co trudnego jest w social media i dlaczego. Ostatnią prelekcję poprowadzi Joanna Frota Kurkowska, która umiejętnie łączy zawód fotografa i działania na serwisach społecznościowych. Opowie o tym, jak można prowadzić działania promocyjne na Instagramie przy niewielkim budżecie.

Na spotkanie może przyjść każdy zainteresowany marketingiem, komunikacją i mediami społecznościowymi.

Spotkanie jest bezpłatne i odbywa się w najbliższy czwartek (26.03.2015)
o godzinie 17:30 w Barze Czystym na Deptaku Bogusława.

AGENDA SPOTKANIA:
17:30 - Kacper Skoczylas - rozpoczęcie - idea Czwartków Social Media / Paweł Krzych - idea Tweetupów,
17:45 - Mateusz Puszczyński - "Czy Twitter sprzedaje?",
- mała niespodzianka dla osób szukających pracy w branży kreatywnej / IT
18:10 - Norbert Piotrowski – “"Zwierzenia stratega - dlaczego social media są trudne?",
18:45 – Joanna Frota Kurkowska - "Marketing na Instagramie przy małym budżecie. Da się!",
19:15 - afterparty / burgery / networking.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

20240417_Dawid_Wygas_Wizualizacja_stadionu_Rakowa

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto