Czy wiesz, co jeść przed treningiem? Sprawdź!

abcZdrowie.plZaktualizowano 
KAMIS
To, co zjesz przed treningiem, jest istotne. Może pomóc bądź przeszkodzić w efektywnym treningu.

Posiłek spożywany kilka godzin przed treningiem powinien zawierać zarówno tłuszcze, jak i węglowodany i białka. Wartość kaloryczna nie powinna przekraczać 300–400 kcal. Przykładem posiłku przedtreningowego jest baton musli z małym jogurtem lub warzywa i porcja hummusu z chudą wędliną lub mięsem. Nie warto zjadać brokułów lub roślin strączkowych, które wywołają dyskomfort w jelitach. Kiedy zostało ci jedyne 15–30 minut do treningu, sięgnij po przekąskę: rodzynki bądź kilka krakersów. Nie wybieraj się na trening głodna, ponieważ twoje ciało potrzebuje sporo energii.

Wideo

polecane: Flesz: Koniec gorszego jedzenia - żywność w Polsce, jak na zachodzie.

Materiał oryginalny: Czy wiesz, co jeść przed treningiem? Sprawdź! - Bydgoszcz Nasze Miasto

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3