Zmieniamy wizerunek

Artykuł sponsorowany
Rozmowa z Aleksandrem Dachowskim, Prezesem Zarządu Banku Spółdzielczego w Oleśnicy

ZMIENIAMY WIZERUNEK

Rozmowa z Aleksandrem Dachowskim, Prezesem Zarządu Banku Spółdzielczego w Oleśnicy

Niewiele osób wie, że Bank Spółdzielczy w Oleśnicy już od kilku lat zajmuje czołowe miejsca w bankowych rankingach…
- Rzeczywiście jesteśmy w pierwszej dwudziestce najlepszych banków spółdzielczych w Polsce i najlepiej ocenianą tego typu placówką na Dolnym Śląsku. Myślę, że jest to możliwe dzięki wyjątkowemu zaangażowaniu ludzi, którzy tworzą załogę naszego banku. Możliwe jest to również dzięki temu, że zarząd traktuje tę firmę, jak rodzinną firmę, tworząc odpowiednią atmosferę i warunki do rozwoju. Mamy poczucie, że pracujemy dla siebie, że mamy wpływ na to, co się stanie z naszym bankiem, jak będzie postrzegany. Tak naprawdę czujemy dumę, że tu pracujemy. To z kolei przekłada się na popularność wśród klientów, którzy mogą liczyć nie tylko na to, że zostaną odpowiednio obsłużeni, ale także mają pewność, że nie zostaną „naciągnięci” na coś, czego tak naprawdę nie potrzebują, jak to ma często miejsce w placówkach komercyjnych.
Jaki wpływ na popularność banku ma jego lokalność?
- Tak naprawdę jest to nasz największy atut, którym bardzo się szczycimy. Dzięki lokalności doskonale znamy miejscowy rynek, a to pozwala nam na indywidualne podejście do potrzeb finansowych naszych klientów. To wpływa również na szybkość podejmowanych decyzji oraz elastyczną ofertę, jaką możemy zaproponować tym, którzy się do nas zgłaszają. Mimo że zaspokajamy potrzeby lokalnych klientów, to robimy to już nie tylko w skali lokalnej. Obecnie wspieramy przedsięwzięcia nie tylko o zasięgu ogólnopolskim, ale również międzynarodowym. Z każdym rokiem mamy coraz większe możliwości i potencjał.
Do niedawna banki spółdzielcze kojarzyły się z pewną zaściankowością. Jak teraz są postrzegane tego typu placówki?
- Myślę, że takie podejście do bankowości spółdzielczej mamy już za sobą. Wiele osób dziwi się, że jesteśmy aż tak nowocześni. Nasza oferta jest dostosowana nie tylko do potrzeb wymagających klientów indywidualnych, ale również do nowoczesnych, rozwijających się przedsiębiorstw. Niewiele osób wie, że nasz bank jako pierwszy w Polsce miał swoją stronę internetową. Od ośmiu lat prowadzimy i z powodzeniem rozszerzamy także bankowość elektroniczną. Lokalnie nasza marka jest już naprawdę mocna. Jednak na skalę ogólnopolską banki spółdzielcze starają się zmienić stary wizerunek spółdzielczości, który jeszcze niedawno był stanowczo wypaczony. Obecnie niczym nie ustępujemy nowoczesnym międzynarodowym sieciom banków komercyjnych.
Bank Spółdzielczy zmienia również swój wygląd…
- To prawda. Poza rozwojem oferty i pracami nad jej uatrakcyjnieniem, nasze najbliższe plany związane są głównie z modernizacją naszej głównej siedziby. Mimo że jesteśmy naprawdę nowoczesną placówką, wygląd tego budynku na razie na to nie wskazuje. Już wkrótce zmieni się nie tylko wnętrze, które stanie się bardziej przestronne. Zostaną także zlikwidowane wszelkie bariery architektoniczne i pojawią się windy. Również z zewnątrz budynek będzie nie do poznania, nie tylko za sprawą dobudowanego jednego piętra, ale również bardzo atrakcyjnej fasady. Będzie ona znacznie nowocześniejsza od obecnej. W połowie przyszłego roku wszystkie prace powinny być już zakończone. Zależy nam na tym, aby klienci byli dumni, że właśnie w tym banku mają swoje konta.

Dziękuję za rozmowę.
Katarzyna Wiązowska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dolnoslaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto