Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Multikino z nową czołówką Tomka Bagińskiego

Redakcja
Multikino
Multikino zmieniło swoją czołówkę. W miniony czwartek widzowie Multikina obejrzeli pierwszą polską czołówkę od początku zrealizowaną w technice 3D. Nowa, stworzona przez Tomka Bagińskiego i Damiana Nenowa, to nie tylko małe arcydzieło sztuki animacji, ale także symbol nowych czasów w historii polskiego kina.

Czołówki wpisane na stałe w kinowy pejzaż są dla wielbicieli dużego ekranu symbolem zbliżającego się filmu. Ośnieżony szczyt z Paramount Pictures czy ryczący lew z Metro Goldwyn Mayer to dzisiaj niemal elementy kultury popularnej. W czwartek, 11 listopada b.r., widzowie Multikina w całym kraju byli świadkami premiery zupełnie nowego, zrealizowanego od początku w technice 3D spotu. Do produkcji czołówki koncern zaprosił duet twórców z Platige Image: Tomka Bagińskiego oraz reżysera Damiana Nenowa.

Zdaniem Tomka Bagińskiego, nowa czołówka 3D będzie dla widzów Multikina rewolucyjnym znakiem czasów. – Mam nadzieję, że ta czołówka będzie wizytówką nowoczesnego kina, zapowiedzią atrakcyjności i różnorodności repertuaru. Stworzyliśmy ją w taki sposób, by tajemnica przeplatała się z widowiskowością, a tradycyjny suspens wspierała najnowsza technologia – mówi Tomasz Bagiński, Dyrektor Kreatywny Platige Image. – Stworzenie filmu o którym wiemy, że będzie oglądany przez najbliższe lata wielokrotnie przez każdego widza Multikina, było sporym wyzwaniem. Najważniejszym elementem było zawarcie w krótkiej formule czołówki emocji i wrażeń, które chcieliśmy przekazać widzowi. Z jednej strony zależało nam na wizualnej atrakcyjności, z drugiej na szerokich możliwościach interpretacji. Od początku wiedzieliśmy, że czołówka musi powstać tak, by była atrakcyjna dla widza oglądającego ją w tradycyjnej technologii 2D oraz tego, który zobaczy ją w 3D. To był ważny element przy tworzeniu koncepcji filmu – dodaje Bagiński.

W zamyśle twórców, nowa czołówka Multikina to bilet do nowoczesnego świata kosmicznych technologii. Będzie symbolem przejścia z rzczywistości mediów analogowych do świata cyfrowego. – Założenie było proste, musieliśmy stworzyć animację nowoczesną i spektakularną, ale jednocześnie nieagresywną, taką, przed którą widzowie nie będą odwracać głowy oglądając ją setny raz. Chcieliśmy przedstawić ogromną i zróżnicowaną przestrzeń, pełną monumentalnych elementów, aby w maksymalnym stopniu wykorzystać potencjał gigantycznych ekranów kinowych i technologii 3D – prace nad animacją podsumowuje reżyser Damian Nenow.

Obecnie ponad 64% spośród ekranów Multikina umożliwia wyświetlania różnego rodzaju treści w technologii 3D. Wynik ten gwarantuje spółce kierowanej przez Piotra Zygo pozycję niekwestionowanego lidera cyfryzacji ekranów kinowych pośród operatorów multipleksów w Polsce. Najnowszy spot można obejrzeć na stronach internetowych Multikina,
Wiesz coś więcej? Napisz do nas
Poinformuj nas o imprezie
Dodaj swój obiekt do bazy

od 7 lat
Wideo

echodnia Drugi dzień na planie Ojca Mateusza

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na kujawskopomorskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto