Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Rozpoczęła się rozbiórka wiaduktu drogowego nad torami kolejowymi przy ul. Wyszyńskiego w Bydgoszczy [utrudnienia]

Agnieszka Kasperek
Agnieszka Kasperek
Wiadukty wraz z dwujezdniową ul. Armii Krajowej oddano do użytku w 1984 roku. Trasa zdecydowanie odciążyła ulicę Gdańską. Wiadukty przerzucono nad torami dwóch linii kolejowych (Bydgoszcz – Kutno oraz biegnącej równolegle na tym odcinku magistrali węglowej). Obiekt wschodni nie spełnia już norm stawianych obiektom na ważnych drogach o dużym natężeniu ruchu i jest w złym stanie technicznym. Stąd konieczność przebudowy.

Po remoncie wiadukt ma też ułatwić dojazd rowerzystów i dojście pieszych do terenów Lasu Gdańskiego. Zakłada się przebudowę przejść wraz z budową przejazdów rowerowych na wysokości ul. Czerkaskiej oraz wyprowadzenie ruchu pieszych i rowerzystów na drogę przeciwpożarową w Lesie Gdańskim (dawny trakt do Czarnówka).

FLESZ: Pszczoły wymierają, grozi nam głód
Wiadukty wraz z dwujezdniową ul. Armii Krajowej oddano do użytku w 1984 roku. Trasa zdecydowanie odciążyła ulicę Gdańską. Wiadukty przerzucono nad torami dwóch linii kolejowych (Bydgoszcz – Kutno oraz biegnącej równolegle na tym odcinku magistrali węglowej). Obiekt wschodni nie spełnia już norm stawianych obiektom na ważnych drogach o dużym natężeniu ruchu i jest w złym stanie technicznym. Stąd konieczność przebudowy. Po remoncie wiadukt ma też ułatwić dojazd rowerzystów i dojście pieszych do terenów Lasu Gdańskiego. Zakłada się przebudowę przejść wraz z budową przejazdów rowerowych na wysokości ul. Czerkaskiej oraz wyprowadzenie ruchu pieszych i rowerzystów na drogę przeciwpożarową w Lesie Gdańskim (dawny trakt do Czarnówka). FLESZ: Pszczoły wymierają, grozi nam głód bydgoszcz.pl
Rozpoczynają się prace związane z rozbiórką i budową wschodniego wiaduktu drogowego nad torami kolejowymi (w kierunku do Osielska) w ciągu ulic: Wyszyńskiego i Armii Krajowej (na wysokości nekropolii) w Bydgoszczy.

Wiadukty wraz z dwujezdniową ul. Armii Krajowej oddano do użytku w 1984 roku. Trasa zdecydowanie odciążyła ulicę Gdańską. Wiadukty przerzucono nad torami dwóch linii kolejowych (Bydgoszcz – Kutno oraz biegnącej równolegle na tym odcinku magistrali węglowej). Obiekt wschodni nie spełnia już norm stawianych obiektom na ważnych drogach o dużym natężeniu ruchu i jest w złym stanie technicznym. Stąd konieczność przebudowy.

Więcej informacji na kolejnych stronach >>>

Czy zdałbyś egzamin na prawo jazdy? Rozwiąż test! [10 PYTAŃ - QUIZ - KLIKNIJ NA ZDJĘCIE]

POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bydgoszcz.naszemiasto.pl Nasze Miasto