Biedronka postanowiła zmienić nieco swój wizerunek. Zamiast na paletach, towary będą leżeć teraz na półkach, które znamy z droższych marketów. Oddzielone zostały niektóre działy, min. z chemią gospodarczą, czy z warzywami i owocami. Zmienią się kasy. Do tego kampania reklamowa na dużą skalę.
Czy Biedronka postanowiła wykorzystać moment, w którym o sklepach mówi się dużo, min. za sprawą słynnej wypowiedzi prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego?
Czytaj też: Prezes Kaczyński - Biedronka jest dla najbiedniejszych
Rzecznik sieci sklepów Biedronka zaprzecza tym insynuacjom. Twierdzi, że zmiany to po prostu kolejny krok w kierunku ułatwienia ludziom zakupów. Przebudowa Biedronek nie pociągnie za sobą wzrostu cen. Wciąż ma być tanio.
za: finanse wp.pl
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?