Karta umożliwia kodowanie biletów miesięcznych lub 30-dniowych zakupionych na dowolne linie czy całą sieć komunikacji miejskiej. Karta jest wydawana bezpłatnie na podstawie złożonego wcześniej wniosku. Pamiętajcie o tym, aby dołączyć aktualne zdjęcie o wymiarach min. 2,5 x 3 cm (np. aktualne zdjęcie do legitymacji szkolnej/studenckiej, paszportu lub dowodu osobistego).
Zobacz też: Bydgoska Karta Miejska ma mieć więcej funkcji
Oto punkty, w których możecie złożyć wnioski:
• Centrum Obsługi Klienta ul. Toruńska 174a w siedzibie Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej; czynne od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 18.00, tel. 52/ 5822707
• Punkt Obsługi Klienta ul. Zygmunta Augusta 10 w kasach biletowych;
czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 18.30
• Punkt Obsługi Klienta ul. Konfederatów Barskich 7 w kasach biletowych;
czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 18.30
• Punkt Obsługi Klienta ul. Niedźwiedzia 1 w siedzibie Bydgoskiego Centrum Informacji; czynny od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 17.00
Wniosek o wydanie BKM można także złożyć poprzez internet. Spersonalizowane karty wydawane są w terminie do 7 dni roboczych od złożenia wniosku.
Szczegółowe informacje dotyczące procedur nabycia i korzystania z Bydgoskiej Karty Miejskiej, ceny oraz gdzie kupić bilety znajdziecie na stronie internetowej www.bydgoskakartamiejska.com.pl
Punkty Obsługi Klienta spodziewają się dużej ilości nowych użytkowników BKM, więc warto złożyć wniosek z odpowiednim wyprzedzeniem.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?