Autor wpisu wymienia najciekawsze miejsca w naszym mieście. Niestety, robi to w wyjątkowo prymitywny i wulgarny sposób. O budynkach BRE Banku i zabytkowych Spichrzach pisze, że nie wie, po co są, ale wyglądają „k... dobrze”.
Obraża przy okazji inne polskie miasta.
Taka „promocja” nie spodobała się wielu bydgoszczanom, pojawiło się dużo komentarzy.
Niemal 2 tys. użytkowników Facebooka udostępniło materiał na swojej tablicy.
Jak myślicie, czy tego typu reklama naszego miasta może wpłynąć na postrzeganie Bydgoszczy?
Kontrowersyjny wpis można obejrzeć na kwejk.pl
Czytaj też:Zadyma na koncercie U2
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?