Czy wiesz, co jeść przed treningiem? Sprawdź!

abcZdrowie.pl
KAMIS
Udostępnij:
To, co zjesz przed treningiem, jest istotne. Może pomóc bądź przeszkodzić w efektywnym treningu.

Posiłek spożywany kilka godzin przed treningiem powinien zawierać zarówno tłuszcze, jak i węglowodany i białka. Wartość kaloryczna nie powinna przekraczać 300–400 kcal. Przykładem posiłku przedtreningowego jest baton musli z małym jogurtem lub warzywa i porcja hummusu z chudą wędliną lub mięsem. Nie warto zjadać brokułów lub roślin strączkowych, które wywołają dyskomfort w jelitach. Kiedy zostało ci jedyne 15–30 minut do treningu, sięgnij po przekąskę: rodzynki bądź kilka krakersów. Nie wybieraj się na trening głodna, ponieważ twoje ciało potrzebuje sporo energii.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Tata w klatce stawia córkę na nogi. To niesamowita historia.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Nasze Miasto
Dodaj ogłoszenie