Dokładne wyliczenia, ile pieniędzy za rządów Prawa i Sprawiedliwości otrzymały podmioty powiązane z ojcem Tadeuszem Rydzkiem
Ministerstwo Spraw Zagranicznych - 200 000 złotych w 2016 roku na projekt „By pamięć o nich trwała” (opracowanie koncepcji architektonicznej kaplicy upamiętniającej Polaków ratujących Żydów), z programu dotacyjnego „Współpraca w dziedzinie dyplomacji publicznej 2016”. - 216 020 złotych w 2017 roku na projekt „Pamięć i tożsamość” (stworzenie Międzynarodowego Centrum Informacyjnego, umożliwiającego „przedstawicielom międzynarodowych środowisk opiniotwórczych” dotarcie do źródeł historii), w ramach z dotacji na „Dyplomację publiczną 2017”. - 180 000 złotych w 2018 roku na projekt „Rotmistrz Pilecki – przywrócenie pamięci”, w ramach dotacji na „Współpracę w dziedzinie dyplomacji publicznej 2018”. - 5 387 złotych za 250 egzemplarzy publikacji „Pamięć i Nadzieja”, którą rozdawano podczas konferencji pod tym samym tytułem. Tematem konferencji było bohaterstwo Polaków, którzy ratowali Żydów podczas II wojny światowej. - 24 000 złotych w ramach programu „Dyplomacja publiczna 2019” na projekt „Bohaterowie codzienności – pamięć i upowszechnianie”. - 98 500 złotych z programu „Dyplomacja publiczna 2020 – nowy wymiar” na opracowanie kwartalnika historycznego „Pamięć i tożsamość”. Ministerstwo Zdrowia - 151 216 złotych w 2016 roku za emisję spotów „Zdrowo jest wiedzieć”, w ramach „Narodowego programu zwalczania chorób nowotworowych”. - 73.800 złotych w 2016 roku za produkcję i emisję 4 odcinków programu „Na zdrowie”, poświęconych profilaktyce raka piersi i szyjki macicy. - 105 800 złotych w 2017 roku za emisję programu „Na zdrowie” (5 nowych odcinków i powtórki z 2016 roku). - 495 183 złote w 2017 roku za emisję spotu „Zdrowo jest wiedzieć”. - 202 439 złotych w 2018 roku za emisję cyklu audycji w ramach kampanii edukacyjno-informacyjnej Narodowego Programu Zwalczania Chorób Nowotworowych. - 246 000 złotych w 2020 roku za 10 audycji „Nie bójmy się mówić o raku” w TV Trwam, w ramach kampanii społecznej „Planuję długie życie”. - 89 790 złotych za emisję spotu o raku piersi i szyjki macicy, w ramach kampanii społecznej „Planuję długie życie”, w TV Trwam, w 2020 roku. 86 100 złotych za poruszenie wątków z kampanii społecznej „Planuję długie życie” w programie „Rozmowy niedokończone” na antenie TV Trwam w 2020 roku.