Na plafonach reklamowych typu city light w Bydgoszczy i Toruniu widnieją wizerunki gwiazd kultury pop - Elvisa Presley'a i Marilyn Monroe. "Ikona stylu" wraz z "ikoną rozrywki" są głównym elementem kampanii promocyjnej centrum rozrywkowo-handlowego Focus Park, które powstaje przy zbiegu ulic Jagiellońskiej i Ogińskiego.
Agnieszka Drucis, dyrektor marketingu Parkridge CE Retail, właściciela nowej bydgoskiej galerii handlowej, tłumaczy wykorzystanie podobizn kultowych postaci próbą powiązania ich wizerunków z tożsamością Focus Park.
- Z zaprezentowanych nam linii reklamowych wybraliśmy właśnie tę z Marilyn Monroe i Elvisem Presley'em, bo oboje są postaciami z rozpoznawalnym stylem - mówi w rozmowie z MMką Agnieszka Drucis. - Marilyn jest elegancka i wszystkie pokolenia kojarzą jej wyjątkowy wizerunek. Z kolei Elvis to niezapomniana muzyka, niezapomniana rozrywka. Tak jak Focus Park, miejsce stylowe i rozrywkowe - dodaje Drucis.
Zapewne akcja promocyjna będzie miała kontynuację, gdyż na żadnym z dotychczas widniejących plakatów nie pojawia się nazwa kompleksu. Jest to obecnie jedna z najskuteczniejszych obecnie metod reklamowych, w których pierwsza faza ma zaciekawić odbiorcę, a dopiero druga wyjawi mu promowaną markę.
W nowej galerii handlowej, której otwarcie zaplanowane jest na 23 kwietnia o godz. 17.00, znajdą się m.in. 13-salowe Cinema City (ruszy 25 kwietnia), klub fitness, centrum medyczne, ok. 150 sklepów, kilka restauracji oraz instalacje artystyczne.
Więcej o Focus Park przeczytaj w **
artykule Sebastiana Błaszkowskiego**.
![emisja bez ograniczeń wiekowych](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.221.5/images/video_restrictions/0.webp)
Gadżety i ceny oficjalnego sklepu Euro 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?