Bydgoska edycja odbyła się w Bibliotece Głównej Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego. Takie wydarzenie w Bydgoszczy miało miejsce po raz pierwszy i wszystko wskazuje na to, że nie ostatni. W całe przedsięwzięcie zostali zaangażowani studenci I roku kierunku Humanistyka drugiej generacji, na czele ze specjalizacją Gamedec – badanie i projektowanie gier. Rola głównych organizatorów spoczęła w rękach Anny Kwapiszewskiej i Marcina Szypury. W imprezie wzięło udział 25 osób, co przełożyło się na 6 zespołów biorących udział w konkursie oraz 1 tworzony przez wykładowcę Gamedec.UKW, który jako jedyny zdecydował się na zrobienie gry planszowej.
Na koniec imprezy każda drużyna zaprezentowała swoją grę, powstałą podczas intensywnego, bezsennego, pracowitego i kreatywnego weekendu. Przez 3 dni powstało 6 gier cyfrowych oraz 1 gra planszowa. Dotyczyły one np. ucieczki z pogańskiej wioski, umieszczania satelit na orbicie czy gra horror o samotnym bohaterze.
Polacy badają kosmos
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?