Komunikacja z wyobraźni

-
"Telekomunikacja - Wyobraźnia, Wizja, Wiek XXI" - to hasło konkursu adresowanego do dzieci i młodzieży. Organizator - Telekomunikacja Polska S.A. - chce, by uczestnicy za pomocą prac plastycznych przekazali swoją wizję ...

"Telekomunikacja - Wyobraźnia, Wizja, Wiek XXI" - to hasło konkursu adresowanego do dzieci i młodzieży. Organizator - Telekomunikacja Polska S.A. - chce, by uczestnicy za pomocą prac plastycznych przekazali swoją wizję komunikacji przyszłości. Dla najlepszych szkół czekają komputery.
Rysunki skalne, pismo, druk, telefon, Internet - to kolejne fazy rozwoju komunikacji międzyludzkiej. Jednak nauka i technika rozwijają się w zawrotnym tempie. Jak porozumiewać będziemy się ze sobą w przyszłości?

Takie pytanie organizatorzy konkursu stawiają dzieciom i młodzieży ze szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych.
Konkurs składa się z dwóch etapów. W pierwszym, spośród nadesłanych z całej Polski prac plastycznych jury wybierze najlepsze i zakwalifikuje do drugiego etapu. Mają to być plakaty formatu B2 (50x70) wykonane w dowolnej technice malarskiej lub rysunkowej. Przygotować go może uczeń indywidualnie lub wraz z kolegami z klasy czy szkoły. Każda placówka może nadesłać tylko jedną pracę. Muszą one mieć także metryczkę (nazwiska autorów, tytuł i krótki opis). W drugim etapie wyróżnione szkoły rywalizować będą w zakresie wiedzy o Internecie, informatyce i komunikowaniu się. Zwycięzcy w każdej kategorii otrzymają po 5 komputerów dla swojej szkoły oraz niespodzianki.

Plakaty nadsyłać można do 22 maja na adres: Agencja Reklamowa Esus, ul. Wierzbięcice 35/7, 61-558 Poznań.

Rossmann będzie miał silną konkurencję

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie