Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Machina Muzyki 2015: zapisz się na warsztaty!

MM Bydgoszcz
Zajęcia poprowadzą doświadczeni wykładowcy, realizatorzy i inżynierowie dźwięku
Zajęcia poprowadzą doświadczeni wykładowcy, realizatorzy i inżynierowie dźwięku foter.com
AV Studio nagrań Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy zaprasza na kolejną odsłonę projektu Machina Muzyki. Tym razem organizatorzy przygotowali cykl warsztatów, których tematyka obejmuje szeroko pojętą sferę dźwięku.

Przez 70 godzin zajęć organizatorzy przybliżą początkującym realizatorom, przyszłym producentom oraz muzykom tajniki technik, którymi rządzą się studia nagrań, sceny, czy produkcje kinowe.
Uczestnicy dowidzą się także o prawie autorskim i o współczesnych strategiach na rynku muzycznym. Zajęcia poprowadzą doświadczeni wykładowcy, realizatorzy i inżynierowie dźwięku. Dodatkową atrakcją tej edycji Machiny będzie wizyta w Studiach Telewizyjnych i Radiowych.

ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia od 9 do 28 lutego pod adresem: [email protected]

KOSZT:
Koszt uczestnictwa w warsztatach wynosi 250 zł od osoby. Ilość miejsc ograniczona.


Tematyka zajęć obejmuje m in.
:
Technikę Studyjną:
1. Podstawowe pojęcia z zakresu elektroakustyki oraz reżyserii dźwięku
2. Podstawowe pojęcia z zakresu akustyki pomieszczeń, akustyka studia nagrań i reżyserni
3. Urządzenia w Studiu Nagrań i ich współpraca, sygnały foniczne, Formaty i standardy: PCM, SPDiF, PCM 3224 i 48, MADI
4. Postprodukcja

Technikę nagrań i reżysernię dźwięku:

1. Systemy rejestracji analogowej i cyfrowej (stereo, surround, super audio)
2. Techniki omikrofonowania w studio i na estradzie
3. DAW jako podstawowy system rejestracji wielośladowej
4. Oprogramowanie DAW ­ Pro Tools, Cubase, Samplitude itp.
5. Techniki rejestracji instrumentalnych i wokalnych
6. Miksowanie i Mastering nagrań wielośladowych

Nagłośnienie sceniczne:
1. Akustyka sal koncertowych i ich pomiary
2. Techniki nagłośnienia
3. Rejestracja live

Sound design w filmie animowanym:
1. Tworzenie warstwy dźwiękowej w filmie animowanym
2. Efekty dźwiękowe, tworzenie fx
3. Rola efektów dźwiękowych w animacji, audialna narracja za ich pomocą

Prawo autorskie i prawa pokrewne
Strategie Marketingowe w przemyśle muzycznym:
1. Rynek muzyczny zmiany związane z upowszechnianiem się internetu
2. Koncepcje marketingowe (mix) ­ analiza rynku i sposoby postępowania
3. Marketing relacyjny (relationship marketing):
segmentacja odbiorców i relacje z nimi
komunikacja, „crowdfunding”, strategie „direct­to­fan”
4. Strategie i ich wdrożenie oraz nowe modele promocji
5. Modele dystrybucji

od 7 lat
Wideo

Jak czytać kolory szlaków turystycznych?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bydgoszcz.naszemiasto.pl Nasze Miasto