Przez 70 godzin zajęć organizatorzy przybliżą początkującym realizatorom, przyszłym producentom oraz muzykom tajniki technik, którymi rządzą się studia nagrań, sceny, czy produkcje kinowe.
Uczestnicy dowidzą się także o prawie autorskim i o współczesnych strategiach na rynku muzycznym. Zajęcia poprowadzą doświadczeni wykładowcy, realizatorzy i inżynierowie dźwięku. Dodatkową atrakcją tej edycji Machiny będzie wizyta w Studiach Telewizyjnych i Radiowych.
ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia od 9 do 28 lutego pod adresem: [email protected]
KOSZT:
Koszt uczestnictwa w warsztatach wynosi 250 zł od osoby. Ilość miejsc ograniczona.
Tematyka zajęć obejmuje m in. :
Technikę Studyjną:
1. Podstawowe pojęcia z zakresu elektroakustyki oraz reżyserii dźwięku
2. Podstawowe pojęcia z zakresu akustyki pomieszczeń, akustyka studia nagrań i reżyserni
3. Urządzenia w Studiu Nagrań i ich współpraca, sygnały foniczne, Formaty i standardy: PCM, SPDiF, PCM 3224 i 48, MADI
4. Postprodukcja
Technikę nagrań i reżysernię dźwięku:
1. Systemy rejestracji analogowej i cyfrowej (stereo, surround, super audio)
2. Techniki omikrofonowania w studio i na estradzie
3. DAW jako podstawowy system rejestracji wielośladowej
4. Oprogramowanie DAW Pro Tools, Cubase, Samplitude itp.
5. Techniki rejestracji instrumentalnych i wokalnych
6. Miksowanie i Mastering nagrań wielośladowych
Nagłośnienie sceniczne:
1. Akustyka sal koncertowych i ich pomiary
2. Techniki nagłośnienia
3. Rejestracja live
Sound design w filmie animowanym:
1. Tworzenie warstwy dźwiękowej w filmie animowanym
2. Efekty dźwiękowe, tworzenie fx
3. Rola efektów dźwiękowych w animacji, audialna narracja za ich pomocą
Prawo autorskie i prawa pokrewne
Strategie Marketingowe w przemyśle muzycznym:
1. Rynek muzyczny zmiany związane z upowszechnianiem się internetu
2. Koncepcje marketingowe (mix) analiza rynku i sposoby postępowania
3. Marketing relacyjny (relationship marketing):
segmentacja odbiorców i relacje z nimi
komunikacja, „crowdfunding”, strategie „directtofan”
4. Strategie i ich wdrożenie oraz nowe modele promocji
5. Modele dystrybucji
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?