Marka ma pojawić się w całej Polsce. Powstała w projekcie „Polskie Jabłka Wysokiej Jakości”, a znak ma pomóc kupującym w ocenie jakości owoców.
Logo "Kings & Apples" oznacza, że jabłko pochodzi z najlepszych sadów w Polsce, zawiera dużo zdrowych składników i jest niskokaloryczne. Specjalna komisja spradziła poziom upraw i badała owoce. Stosowanie środków ochrony roślin musi być ograniczone wg norm Integrowanej Produkcji Owoców, ważne jest też zminimalizowanie negatywnego wpływu produkcji na środowisko naturalne. Logo znajdzie się na jabłkach odmiany Golden Delicious, Gala, Jonagold i Šampion.
Projekt jest finansowany z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, a jabłka promować w Polsce będą Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych oraz Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej. Szczegóły: www.kingsandapples.com.
Zobacz też: Kiermasz Ogrodniczy w Łuczniczce - dzień 1. [foto]
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Polski samolot musiał nagle lądować na Islandii. Nerwowa sytuacja na pokładzie
- Gwiazdy „Pulp Fiction” na 30. rocznicy premiery filmu. Niektórych zabrakło
- Kokosanka pingwinem roku. Ptak z gdańskiego zoo bije rekordy popularności
- Sto dni do rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Co mówią mieszkańcy Paryża?