Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

MM-kowiczu, poznaj nową markę jabłek na Łuczniczce

Redakcja
jabłka|Kings & Apples|łuczniczka, targi ogrodnicze, kiermasz ogrodniczy, jakość jabłek
jabłka|Kings & Apples|łuczniczka, targi ogrodnicze, kiermasz ogrodniczy, jakość jabłek Arek Borkowski
15 kwietnia 2011 ruszy dystrybucja jabłek z logiem "Kings & Apples". A już w weekend 9-10 kwietnia na Łuczniczce, w ramach kiermaszu ogrodniczego, można tych jabłek pierwszy raz posmakować.

Marka ma pojawić się w całej Polsce. Powstała w projekcie „Polskie Jabłka Wysokiej Jakości”, a znak ma pomóc kupującym w ocenie jakości owoców.

Logo "Kings & Apples" oznacza, że jabłko pochodzi z najlepszych sadów w Polsce,  zawiera dużo zdrowych składników i jest niskokaloryczne. Specjalna komisja spradziła poziom upraw i badała owoce. Stosowanie środków ochrony roślin musi być ograniczone wg norm Integrowanej Produkcji Owoców, ważne jest też zminimalizowanie negatywnego wpływu produkcji na środowisko naturalne. Logo znajdzie się na jabłkach odmiany Golden Delicious, Gala, Jonagold i Šampion.

Projekt jest finansowany z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, a jabłka promować w Polsce będą Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych oraz Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej. Szczegóły: www.kingsandapples.com.

Zobacz też: Kiermasz Ogrodniczy w Łuczniczce - dzień 1. [foto]



od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bydgoszcz.naszemiasto.pl Nasze Miasto