Nowa strona jest przede wszystkim barwna i multimedialna – znajdziemy na niej wideo, galerie zdjęć i podkasty (m.in. z audycji Radia Kultura działającego w Cafe Pianola przy Jagiellońskiej). – To strona na miarę Europejskiej Stolicy Kultury – mówi Macin Kubik, przedstawiciel wykonawcy, firmy Remedia.
Strona jest lepiej niż poprzednia wersja widoczna w wyszukiwarce Google, co przełoży się na lepszą promocję inicjatyw MOK-u, jest też powiązana z innymi narzędziami internetowymi – m.in. serwisami społecznościowymi. Na mok.bydgoszcz.pl można zamówić sobie newsletter i z maili dowiadywać się, jakie atrakcje szykuje MOK w najbliższym czasie.
Na razie stronę tworzy MOK i dowiedzieć się z niej można o działaniach tejże instytucji i jej współpracowników, w przyszłości jednak będzie możliwe zgłaszanie na stronę imprez organizowanych przez osoby z zewnątrz.
- Zależało nam na tym, żeby strona była funkcjonalna, ale i artystyczna – mówi red. BIK-u Alicja Dużyk. – Dlatego w tle umieściliśmy pracę Justyny Jułgi.
Nowe niebiesko-zielone logo, nawiązujące do bydgoskiej wody i zieleni, zaprojektowała Aleksandra Siemieńczyk.
Przypominamy, że w Kawiarni Pianola należącej do MOK-u działa już radio internetowe Kultura. Audycje prowadzone są w godz. 10-14, a usłyszymy w nich m.in. wywiady z uczestnikami BAL-u. Ramówka radia dopiero się kształtuje i redaktorzy zapowiadają, że będą otwarci na pomysły.
Cafe Pianola czynna jest od pon. do pt. w godz. 12.00-18.00, a w sob.-niedz., w godz. 18.00-21.00. W wakacje MOK zaprasza też do Kawiarni Węgliszek, na imprezy do Pałacu w Ostromecku oraz na seanse filmowe w Muszli Koncertowej.
Błysk i cekiny czyli gwiazdy w Cannes
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?