Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

O bydgoskiej kulturze w ogólnopolskich radiach

Redakcja
W ramach umowy, jaką Bydgoszcz podpisała z grupą Eurozet przy ...
W ramach umowy, jaką Bydgoszcz podpisała z grupą Eurozet przy ... Marcin Zmysłowski
W ramach umowy, jaką Bydgoszcz podpisała z grupą Eurozet przy okazji organizacji koncertu Lato Radia Zet i Dwójki, do końca roku mamy do wykorzystania czas antenowy o równowartości 200 tysięcy zł. Co będziemy promować?


Lato ZET i Dwójki w Bydgoszczy - zdjęcia


O tym zdecyduje Obywatelska Rada Kultury. Przypomnijmy, Bydgoszcz wraz z grupą Eurozet zorganizowała niedawno koncert Lato Radia Zet i Dwójki, na którym wystąpiła m.in. Oceana.

Wyszliśmy na swoje

Koncert kosztował milion złotych, miasto dołożyło 400 tysięcy zł. - Ale udało nam się wywalczyć barter na czas antenowy w ogólnopolskich rozgłośniach - tłumaczy Piotr Kurek. - Mamy do wykorzystania czas wart 200 tysięcy zł. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej umowy, bo dzięki temu te pieniądze zwrócą się nam w postaci promocji dla wydarzeń kulturalnych z tzw. wyższej półki.

Czas na reklamowanie lokalnych imprez mamy do końca roku. 30-sekundowe spoty będą się pojawiać na antenach Radia Zet, Chilli Zet, Antyradia, Radia Plus oraz Radia Planeta. - Jesień obfituje w wydarzenia kulturalne, po wakacyjnej przerwie nasze instytucje ruszają w tym czasie z nowymi spektaklami - mówi Kurek. - Z bogatej oferty wybierzemy to, co najciekawsze i na co warto zaprosić gości z całej Polski. Ale ostateczną decyzję oczywiście podejmie ORK, tak jak to wynika z podpisanego przed rokiem Paktu dla Kultury.

Czy to się sprawdzi?

Jednak czy rozrywkowe rozgłośnie radiowe są dobrym miejscem do promowania wydarzeń prezentujących kulturę wyższą? - Myślę, że każda forma reklamy jest dobra - uważa Paweł Łysak, dyrektor Teatru Polskiego w Bydgoszczy, przewodniczący ORK. - Wybierzemy najważniejsze naszym zdaniem wydarzenia, które wymagają takiej promocji. Nie wiem, czy to spowoduje, że ludzie z całej Polski przyjadą do nas, aby wziąć w nich udział, ale chcemy pokazać, że w mieście sporo się dzieje, że istnieje coś takiego jak kultura bydgoska.

Rada już rozpoczęła rozmowy na temat tego, co powinno się pojawić w spotach reklamowych. - Już niedługo będziemy mieć gotową koncepcję - mówi Łysak. - Członkowie rady zgłaszają swoje propozycje. Lista będzie znana wkrótce.

Zobacz też:

Photo Day 22.0 - Port Lotniczy

SuperMoto w Bydgoszczy

Sienkiewicz&Janicki w Drukarni

Koniec wakacji w klubie Egoist
Dołącz do MMBydgoszcz.pli napisz artykuł! Poinformuj nas, co się dzieje w mieście. Pochwal się swoimi zdjęciami, komentuj wpisy i załóż własnego bloga!
» dodaj artykuł
» dodaj zdjęcia
» dodaj wydarzenie
» dodaj wpis do bloga
od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bydgoszcz.naszemiasto.pl Nasze Miasto