- Dzięki niemu zostanie poprawiona nie tylko lokalna komunikacja, ale ma być on także alternatywą dla uciążliwego tranzytu samochodów ciężarowych między Łaskiem a Piotrkowem Trybunalskim - wskazuje Maciej Tomaszewski, Naczelnik Wydziału Realizacji GDDKiA Oddział w Łodzi.- Nowa trasa jest w standardzie drogi ekspresowej, ma dwie jezdnie po dwa pasy ruchu szerokości 3,5 metra każdy oraz pas awaryjny o szerokości 2,5 metra. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że nowa trasa ma nawierzchnię betonową znacznie trwalszą od tradycyjnych nawierzchni bitumicznych.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?