Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pomyśl zanim skoczysz na główkę

Kini
Kini
"Jedynym sposobem ostrzeżenia młodych przed tragicznymi skutkami skoku do wody jest pokazywanie tragedii innych". Taka jest właśnie kampania Płytka wyobraźnia to kalectwo.

W tym roku to jej ósma edycja. W ramach kampanii nadawane są spoty na antenie TVP oraz w telewizji Vectra, która do końca wakacji wyemituje ich ponad tysiąc. O kampanii informują reklamy prasowe oraz billboardy rozmieszczone na Pomorzu, gdzie najczęściej dochodzi do wypadków nad wodą.

Dodatkowo partnerami w akcji są w tym roku: Straż Miejska, Straż Pożarna, WOPR, Polski Związek Kajakowy, Polski Związek Żeglarski, PKP Przewozy Regionalne, PKP Dworce Kolejowe, PKS Warszawa oraz ZHP. Rozwieszają oni w całej Polsce plakaty, mające ostrzec młodych przed skutkami nieprzemyślanych skoków do wody.

Jak twierdzi dr Dariusz Kotulski ortopeda ze Szpitala Dziecięcego w Prokocimiu - Można próbować przemówić do młodych w tego typu kampaniach, natomiast zawsze będzie grupa ludzi, która pomimo ostrzeżeń będzie brawurowo skakała do wody.

O konsekwencjach skoków do wody dowiecie się w wywiadzie Kingi Zielińskiej z dr Dariuszem Kotulskim - ortopedą z Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Prokocimiu

od 7 lat
Wideo

Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto