W tym roku to jej ósma edycja. W ramach kampanii nadawane są spoty na antenie TVP oraz w telewizji Vectra, która do końca wakacji wyemituje ich ponad tysiąc. O kampanii informują reklamy prasowe oraz billboardy rozmieszczone na Pomorzu, gdzie najczęściej dochodzi do wypadków nad wodą.
Dodatkowo partnerami w akcji są w tym roku: Straż Miejska, Straż Pożarna, WOPR, Polski Związek Kajakowy, Polski Związek Żeglarski, PKP Przewozy Regionalne, PKP Dworce Kolejowe, PKS Warszawa oraz ZHP. Rozwieszają oni w całej Polsce plakaty, mające ostrzec młodych przed skutkami nieprzemyślanych skoków do wody.
Jak twierdzi dr Dariusz Kotulski ortopeda ze Szpitala Dziecięcego w Prokocimiu - Można próbować przemówić do młodych w tego typu kampaniach, natomiast zawsze będzie grupa ludzi, która pomimo ostrzeżeń będzie brawurowo skakała do wody.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?