Zobacz wideo: Drogówka zabiera auta piratom drogowym.
Budowa trasy S-5 między węzłami: Bydgoszcz Błonie - Szubin Północ jest opóźniona z powodu wycofania się z inwestycji włoskiego wykonawcy. Wiosną ub.r. roboty na tym odcinku zostały wznowione, powierzono je konsorcjum firm PBDiM Kobylarnia (lider) i Mirbud (partner). Długość tego odcinka to około 10 km. Są zapowiedzi, że finiszu robót w tym rejonie spodziewać się można pod koniec 2021 r. Jest to realne?
Wybraliśmy się sprawdzić jak przebiega inwestycja. Trzeba przyznać, że praca wre. Co chwila przejeżdżają ciężarówki z piaskiem i gruzem. Na budowanych nasypach przyszłej trasy S-5 – pracuje ciężki sprzęt.
Obecnie największe nasilenie robót zaobserwowaliśmy w rejonie Kołaczkowa, a także między Białymi Błotami, a Kruszynem Krajeńskim. W Kołaczkowie i w rejonie Rynarzewa ruch kołowy i pieszy skierowany został niedawno pod budowane tam obiekty inżynierskie.
- Zmiany mają na celu umożliwienie budowy nasypów trasy głównej przy obiektach – informowali nas drogowcy. I to się właśnie dzieje.
Kierowcy muszą bardzo uważać, bo w wielu miejscach wcześniejszy przebieg trasy został zmieniony. Ustawiono nowe oznakowanie. Utrudnienia także dla pieszych, zwłaszcza w Kołaczkowie.
A oto migawki z placu budowy S-5. Zobacz naszą „jeszcze ciepłą” galerię
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?