Kwota ta powstałą z części zysku ze sprzedaży wspierających akcję produktów marek Vizir, Pampers, Blend-a-med, Gilette, Bonux, Ariel, Lenor, Fairy, Pantene Pro-V , a także Head & Shoulders, Naturella, Always i Braun. Zebrane fundusze zostaną przekazane na pomoc najbardziej potrzebującym podopiecznym Fundacji Polsat, aby i na ich twarzach zagościł słoneczny uśmiech.
Fundacja POLSAT i firma Procter & Gamble już od 10 lat współorganizują Akcję „Podaruj Dzieciom Słońce”. Jest to obecnie największy program marketingu społecznego w Polsce. Do dziś projekt objął swym zasięgiem ponad 360 szpitali w kraju, zaś zebrana kwota wyniosła ponad 44,9 mln złotych. Dzięki wykorzystaniu znanego wszystkim mechanizmu akcji, polegającego na zakupie produktów firmy Procter & Gamble z półek sklepowych oznaczonych żółtym słoneczkiem, w ramach dziesiątej edycji akcji udało się zebrać rekordową kwotę ponad 6 mln 249 tysięcy złotych. Zgromadzone fundusze zostaną przekazane Fundacji Polsat.
Fundacja Polsat od 12 lat pomaga chorym dzieciom poprzez zakup specjalistycznego sprzętu medycznego oraz lekarstw niezbędnych do ratowania zdrowia i życia. Fundacja wspiera leczenie i rehabilitację dzieci, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej, oferując im pomoc w dostępie do specjalistycznych procedur medycznych. W tym roku pomoc trafi do dzieci we wszystkich regionach Polski.
- Najbardziej cieszy nas fakt, że z roku na rok kampania Podaruj Dzieciom Słońce przynosi coraz więcej środków finansowych, dzięki czemu my w Fundacji POLSAT możemy obejmować swoją pomocą kolejne dzieci i kolejne placówki medyczne. Przeznaczamy na leczenie, rehabilitację dzieci i pomoc dla szpitali wszystkie środki, jakie udaje nam się zgromadzić na koncie, niestety potrzeby, o których jesteśmy informowani wciąż są większe od naszych możliwości. Dlatego każda dodatkowa złotówka, to pomoc dla kolejnego dziecka, a dla nas radość z faktu, ze możemy jej udzielić oraz z tego, ze coraz więcej osób uczestnicząc w kampanii identyfikuje się z ideą niesienia pomocy tym, którzy jej najbardziej potrzebują – mówi Małgorzata Żak, Prezes Fundacji Polsat.
- Dziękujemy wszystkim, którzy wsparli nas podczas tegorocznej akcji i przyczynili się do kolejnego sukcesu Akcji Podaruj Dzieciom Słońce. Dzięki zaangażowaniu wszystkich naszych partnerów: Fundacji Polsat, pracowników sklepów i sieci handlowych oraz konsumentów, będziemy mogli wesprzeć potrzebujące dzieci ze wszystkich regionów Polski - mówi Małgorzata Mejer, rzecznik Prasowy firmy Procter & Gamble w Polsce.
Jak można było pomóc? Kupując, pomiędzy 1 września a 31 grudnia 2008 produkty Vizir, Pampers, Blend-a-med, Gilette, Bonux, Ariel, Lenor, Fairy, Pantene Pro-V, a także Head & Shoulders, Naturella, Always i Braun wspieraliśmy cel akcji. Jak co roku, część zysku ze sprzedaży tych właśnie produktów została przekazana na konto Fundacji Polsat. Decyzję o sposobie podziału zebranych pieniędzy podejmuje Fundacja Polsat oraz eksperci medyczni.
- Cieszymy się, że wykorzystując popularność naszych produktów, możemy pomagać potrzebującym dzieciom – dodaje Małgorzata Mejer.
Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce. Działa od 1996 roku. Statutowym celem Fundacji jest ratowanie zdrowia i życia dzieci. Do końca października objęła swoją pomocą 7914 dzieci i wsparła 909 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane i wyposażone w najnowszy sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 120,3 mln zł.
META nie da ci zarobić bez pracy - nowe oszustwo
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?