Pozycjonowanie stron – na czym polega?
Jednym z elementów, które składają się na widoczność w Internecie oraz są dla niej niezwykle istotne, jest pozycjonowanie, znane również jako SEO. Pozycjonowanie to ogół procesów mających na celu zdobycie jak najlepszych pozycji strony internetowej w wynikach naturalnych wyszukiwarki Google. Na tego typu działania składają się działania wewnętrzne (on-site) oraz zewnętrzne (off-site). Te pierwsze polegają na odpowiedniej optymalizacji serwisu, podczas gdy działania off-site koncentrują się na zdobywaniu wartościowych linków przychodzących (inaczej link building).
Po co mi usługa pozycjonowania?
Pozycjonowanie jest obecnie jedną z najbardziej efektywnych form promocji w Internecie. Wszyscy wiemy, jak ogromny zasięg, a zatem i potencjał, ma wyszukiwarka Google. Ponad 95% wszystkich wejść na strony z wyszukiwarek, to wejścia właśnie z najpopularniejszego na świecie Google’a. W jaki sposób możemy ten fakt wykorzystać? Właśnie decydując się na usługę pozycjonowania, która zadba o lepszą pozycję naszej firmy w wynikach wyszukiwania.
Jakie korzyści daje usługa pozycjonowania?
Wysokie pozycje w wyszukiwarce Google to jednocześnie większe prawdopodobieństwo wzrostu liczby odwiedzin na naszej stronie. Większa liczba odwiedzin może natomiast skutkować wzrostem sprzedaży, a zatem i generalnie lepszym zyskiem. Co więcej, dzięki pozycjonowaniu, nasza marka ma szansę stać się jeszcze bardziej popularna i rozpoznawalna.
Musimy jednak pamiętać, że wysokie pozycje nie są gwarantem zwiększonej sprzedaży. Nasz zysk nie będzie zależał tylko i wyłącznie od samych pozycji, ale przede wszystkim użyteczności strony internetowej, jakości naszej oferty czy konkurencyjności cen. Nie możemy zatem oczekiwać, że satysfakcjonujące pozycje zwolnią nas z całej reszty niezbędnych działań.
Pozycjonowanie – ile to kosztuje?
Z pewnością dla każdego, zainteresowanego usługą pozycjonowania, ważne będą jej koszty. Tak naprawdę ciężko wskazać ogólnie obowiązujące opłaty, gdyż w dużej mierze zależą one od indywidualnej wyceny agencji SEO. Często agencje takie biorą pod uwagę branżę klienta, aktywność konkurencji, jakość strony www oraz historię domeny, i to na tej podstawie określają budżet niezbędny do zrealizowania usługi. Sprawdź ofertę Eactive – https://www.eactive.pl/ i postaw na usługi doświadczonej firmy. Pamiętaj, że nieprofesjonalne działania SEO mogą skutkować przykrymi dla Twojej strony konsekwencjami (jak np. kary w postaci filtrów).
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?