Zgromadzeni studenci podzielili się na drużyny i rozpoczęli poszukiwania, napotykając po drodze szyfry, zagadki oraz duchy tragicznie zmarłych wykładowców, oraz wskazówki rozsiane po bibliotecznym księgozbiorze. Ostatecznie, zaginionych doktorów Michała Mochockiego i Piotra Siudę odnaleziono w sali na II piętrze, uwięzionych za bramą, którą trzeba było odblokować z zewnątrz przez grę w statki.
Sprawcą porwania i finałowym przeciwnikiem okazał się prof. Mariusz Zawodniak, prorektor ds. dydaktyki i jakości kształcenia i kierownik Humanistyki 2.0. Studenci wielokrotnie atakowali go w "kółko i krzyżyk", ponosząc porażkę za porażką. Ostatecznie, "final boss" został pokonany, ale niektórzy mówią, że po prostu dał się pokonać.
Była to gra biblioteczna zorganizowana przez studentów II roku dla ich rozpoczynających naukę kolegów i koleżanek, a zarazem "zgrywalizowane" szkolenie biblioteczne, zapoznające z Biblioteką Główną UKW. Całość przedsięwzięcia, zgodnie z tradycją, realizowali studenci drugiego roku Humanistyki 2.0 ze specjalizacji Gamedec - badanie i projektowanie gier w składzie: Sylwia Bogdańska, Izabela Dankowska, Jakub Dranicki, Łukasz Dreżewski, Kacper Idczak, Ewa Kieferling, Anna Kwapiszewska, Paulina Michałowska, Dawid Steinmetz, Maciej Sikorski.
Paulina Michałowska
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?