Zajęcia odbędą się w dniach 29-30 września 2014 roku w Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży w Bydgoszczy (ul. Glinki 140), od godziny 9 do 14. Tematem przewodnim będzie "Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego"
Harmonogram zajęć:
DZIEŃ I
Autoprezentacja i umiejętności komunikacyjne podstawą obsługi klienta
1. Autoprezentacja – charakterystyka.
2. Pierwsze wrażenie.
3. Znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej w budowaniu profesjonalnego wizerunku.
4. Kreowanie wizerunku a przygotowanie merytoryczne do rozmowy/wystąpienia.
5. Style komunikacji.
6. Motywy postępowania klientów - mechanizm podejmowania decyzji.
7. Umiejętność zdobywania informacji od klienta.
8. Typologia i identyfikacja klientów - metody postępowania z klientami trudnymi.
DZIEŃ II
Profesjonalna obsługa klienta - negocjacje
1. Standardy i zasady profesjonalnej obsługi klienta - elementy etykiety.
2. Poziomy satysfakcji i lojalności klienta.
3. Opanowywanie oporu i konfliktów.
4. Zakończenie kontaktu z klientem.
5. Negocjacje - definicja i kwestie podejścia.
6. Style negocjacji oraz typy negocjatorów.
7. Etapy negocjacji.
8. Strategie negocjacyjne.
Kanał ma swoje lata i świętuje urodziny
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?