Jak informuje wykonawca, nowa jezdnia otrzymała asfaltową nawierzchnię. Dzięki czemu zdecydowanie poprawił się komfort jazdy. Z kolei przejazd tramwajowy wykonany został na betonowej ławie, a przestrzenie między szynami uzupełniono asfaltem. Ta technologia gwarantuje też większą trwałość infrastruktury drogowo-torowej. Nowa jezdnia na ul. Piłsudskiego łączy się także z przedłużoną ulicą Orląt Lwowskich.
W ten sposób powstało dogodne połączenie pomiędzy osiedlami Tatrzańskim oraz Nad Wisłą. Ostatnim elementem w trakcie budowy na tej trasie jest jeszcze rondo u zbiegu ulic Wyzwolenia i Orląt Lwowskich. Trwa już tak układanie warstw asfaltu. Podstawowe prace zakończą się w tym roku i skrzyżowanie będzie przejezdne.
W miejscu starej jezdni oraz na przyległych terenach powstaje natomiast trzecia pętla awaryjna. Trwa już montaż pierwszych rozjazdów i szyn w zachodniej części pętli. Po stronie wschodniej zakończyła się rozbiórka starej jezdni z betonowej kostki.
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?