Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Współpraca z One Sport to szansa na nową jakość ligi, w której występuje Abramczyk Polonia Bydgoszcz

DS
Fot. Jarosław Pabijan
Od sezonu 2021 firma One Sport zajmie się marketingiem eWinner 1. Ligi i 2. Ligi Żużlowej. – Chcemy nadać rozgrywkom nową jakość – mówi przewodniczący GKSŻ Piotr Szymański na łamach polskizuzel.pl.

Zobacz wideo: Najważniejsze transfery w PGE Ekstralidze TOP 5

Nawiązanie ścisłej współpracy z firmą One Sport to kolejny ważny krok w kierunku rozwoju niższych klas rozgrywkowych. Warto przypomnieć, że w zeszłym roku Polski Związek Motorowy podpisał umowę z platformą Canal+ i nawiązał współpracę z firmą eWinner, która została sponsorem tytularnym rozgrywek pierwszej ligi. Poza tym transmisje telewizyjne pojawiły się również w drugiej lidze. Dzięki Motowizji rozgrywki na najniższym szczeblu były promowane na niespotykaną do tej pory skalę (Motowizja ma też pokazywać najniższą klasę rozgrywkową także w tym roku).

- Poza tym postawiliśmy mocno na własne kanały komunikacji. Ruszyła nowoczesna strona eWinner 1. Ligi i 2. Ligi Żużlowej, a także rozszerzona została działalność w social mediach. Do tego doszła duża liczba treści wideo. Teraz czas na kolejny krok, który chcemy wykonać z firmą One Sport – mówi Piotr Szymański z GKSŻ.

Przypomnijmy, że One Sport od kilku lat współpracuje z Polskim Związkiem Motorowym przy Żużlowej Reprezentacji Polski.

- Praca, którą wykonaliśmy do tej pory, została oceniona pozytywnie, dlatego od pewnego czasu zaczęliśmy rozmawiać na temat marketingu eWinner 1. Ligi oraz 2. Ligi Żużlowej. Tak naprawdę przyglądaliśmy się temu i rozmawialiśmy od roku, żeby jak najtrafniej przeanalizować potrzeby marketingowe obu lig. Cieszymy się bardzo, że zostaliśmy po raz kolejny obdarzeni zaufaniem i możemy zapewnić, że kibice zobaczą sporo zmian w działaniu marketingowym obu lig – mówi Karol Lejman, prezes zarządu One Sport.

- Chcielibyśmy przede wszystkim zwiększyć świadomość marki 1 i 2. Ligi Żużlowej, chcemy postawić na większą interakcję z kibicami oraz poszczególnymi klubami. Bardziej otworzyć się na świat social media. Mogę zapewnić, że na profilach obu lig kibice znajdą wiele ciekawostek, fajnych historii, dużo multimediów. Liczę na to, że nasze działania spotkają się z pozytywnym odbiorem wszystkich fanów żużla - dodaje Radosław Zieliński z One Sport, który będzie odpowiedzialny za projekt marketingu eWinner 1. i 2. Ligi Żużlowej.

KS Basket 25 Bydgoszcz vs DGT AZS Politechnika Gdańska

Szalony mecz w wykonaniu KS Basket 25 Bydgoszcz. Wciąż jest ...

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na bydgoszcz.naszemiasto.pl Nasze Miasto