Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Podbydgoskie linie autobusowe. Z których najchętniej korzystają pasażerowie, a którymi nie jeździ prawie nikt?

Sławomir Bobbe
Sławomir Bobbe
(Tatrzańskie, Strzelce Dolne, Strzelce Górne, Gądecz, Włóki, Trzęsacz, Kozielec)
W roku 2019 jeździło nią dziennie 91 osób, w 2020 roku linią podróżowało 59 osób na dzień.
(Tatrzańskie, Strzelce Dolne, Strzelce Górne, Gądecz, Włóki, Trzęsacz, Kozielec) W roku 2019 jeździło nią dziennie 91 osób, w 2020 roku linią podróżowało 59 osób na dzień. Dariusz Bloch
Koronawirus uderzył w zainteresowanie ofertą podmiejskich linii komunikacyjnych. Jakie podbydgoskie trasy miały najwięcej pasażerów, a jakimi nie podróżował prawie nikt?

Zobacz wideo: Drogówka zabiera auta piratom drogowym.

- Pierwsza linia podmiejska została uruchomiona w 2010 roku i obsługiwała Murowaniec oraz Białe Błota. Gminy wnioskują o podpisanie porozumienia międzygminnego i uruchomienie komunikacji łączącej z Bydgoszczą. Obecnie miasto Bydgoszcz w ramach porozumień obsługuje 11 linii międzygminnych które obsługują 5 gmin ościennych - Dąbrowa Chełmińska, Białe Błota, Osielsko, Dobrcz i Nowa Wieś Wielka. Siatka podmiejskich połączeń z roku na rok się rozwija i cieszy coraz większym zainteresowaniem mieszkańców regionu - ocenia Tomasz Okoński, rzecznik ZDMiKP w Bydgoszczy.

Liczbę pasażerów na poszczególnych liniach zlicza pracownik ZDMiKP. Poza zestawieniem znalazła się linia numer 90, która została uruchomiona w roku 2020 oraz sezonowa linia do Ostromecka. Jaka trasa cieszy się największym zainteresowaniem? Sprawdź w galerii.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na bydgoszcz.naszemiasto.pl Nasze Miasto