I. Utrzymuje się funkcjonowanie w dotychczasowym zakresie następujących Punktów Obsługi Klienta:
1.1. ul. Zygmunta Augusta 10 - POK nr 1 w kasach ZDMiKP w dni robocze, w godz. 8.00 – 19.00 (przyjmowanie wniosków, wydawanie kart),
2.ul. Konfederatów Barskich 7 – POK nr 2 w kasach ZDMiKP w dni robocze, w godz. 8.00 – 19.00 (przyjmowanie wniosków, wydawanie kart),
3.ul. Toruńska 174a – jako Centrum Obsługi Klienta w siedzibie ZDMiKP w dni robocze, w godz. 7.00 – 19.00 (przyjmowanie wniosków papierowych, internetowych, wydawanie kart, reklamacje),
4.ul. Niedźwiedzia 1 – POK nr 4 w siedzibie Bydgoskiego Centrum Informacji w dni robocze, w godz. 9.00 – 17.00 (przyjmowanie wniosków, wydawanie kart).
II. Likwiduje się z dniem 1 lutego 2011r. Punkt Obsługi Klienta w siedzibie MWiK przy
ul. Produkcyjnej 12. Karty spersonalizowane na podstawie wniosków złożonych
w tym Punkcie będzie można odbierać w POK nr 2 znajdującym się w kasach ZDMiKP przy ul. Konfederatów Barskich 7.
III. Likwiduje się z dniem 11 lutego 2011r. niżej wymienione Punkty Obsługi Klienta:
•ul. Gdańska 47a – POK nr 3 - w biurze Strefy Płatnego Parkowania,
•ul. Okrzei 2 – POK nr 5 - w Biurze Meldunkowym Nr 3,
•ul. M. Skłodowskiej Curie 66a – POK nr 6 - w Biurze Meldunkowym Nr 5,
•ul. Inowrocławska 11 – POK nr 7 - w siedzibie MZK,
•ul. Jagiellońska 58 – POK nr 9 - na terenie dworca PKS.
Uwaga: w/w Punktach w okresie 1 - 10 lutego 2011r. będą tylko wydawane karty
na podstawie wcześniej złożonych wniosków. Od 14 lutego 2011r. karty dotyczące tych POK-ów będzie można odebrać w Centrum Obsługi Klienta ul. Toruńska 174a.Źródło:Urząd Miasta Bydgoszczy
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?