Zmiany w obsłudze klientów w Urzędzie Miasta w Bydgoszczy. Ma to związek z kolejną falą COVID-19

OPRAC.:
Dominika Sobczyńska
Dominika Sobczyńska
Dostępne będą biura podawcze, gdzie będziemy mogli złożyć wnioski i pisma, a tylko w wyjątkowych sytuacjach zostać obsłużonym „od ręki”.
Dostępne będą biura podawcze, gdzie będziemy mogli złożyć wnioski i pisma, a tylko w wyjątkowych sytuacjach zostać obsłużonym „od ręki”. Arkadiusz Wojtasiewicz/zdjęcie ilustracyjne
Udostępnij:
Wzrost ilości zachorowań i osób przebywających na kwarantannie wpłynęły na funkcjonowanie Urzędu Miasta. W związku z piątą falą koronawirusa i zgodnie z rekomendacją Ministra Zdrowia, od 26 stycznia (środa) mieszkańcy będą musieli zapoznać się ze zmianami w działaniu biur urzędowych.

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo bydgoszczan i bydgoszczanek, miasto informuje o zmianach w obsłudze klientów. Dostępne będą biura podawcze, gdzie będziemy mogli złożyć wnioski i pisma, a tylko w wyjątkowych sytuacjach zostać obsłużonym „od ręki”.

Biura podawcze będą zlokalizowane w następujących miejscach:

  • przy ul. Jezuickiej 1 - w portierni na parterze. Jedyne otwarte wejście będzie od ulicy Jezuickiej. Nie będzie możliwości wejścia do budynku urzędu przy ul. Jezuickiej 1 innym wejściem;
  • przy ul. Grudziądzkiej - na parterze w budynku A. Wyjątki będą stanowić zgłoszenia narodzin oraz zgonów;
  • przy ul. Wojska Polskiego 65 - na parterze budynku będzie wyznaczone miejsce, w którym będzie można złożyć wniosek;
  • przy ul. Jezuickiej 4 A- na parterze (przy dyżurce SM).

W filiach Urzędu Miasta przy ul. Emilii Gierczak (Fordon) i w Centrum Handlowym Zielone Arkady wizyty we wszystkich sprawach umawiane są telefonicznie.

Funkcjonowanie Urzędu Miasta w trakcie 5. fali COVID-19

Składając pismo lub wniosek, każdy mieszkaniec otrzyma formularz, w którym będzie mógł wyrazić zgodę na doręczenie korespondencji drogą elektroniczną. Jedynym warunkiem jej otrzymania jest podanie adresu poczty elektronicznej. Jeśli klient wyrazi zgodę na przekazanie dokumentów związanych z przedmiotem sprawy w takiej formie, przewidzianej w art. 391 par. 1 pkt 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego – nie będzie konieczności, by składał kolejną wizytę w urzędzie.

Dowody osobiste

Referat Dowodów Osobistych Wydziału Spraw Obywatelskich - wnioski o wydanie dowodu osobistego można składać osobiście lub drogą elektroniczną przez e-PUAP (dla dzieci do 12 roku życia). Odbiór dokumentów po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym.

Wydział Uprawnień Komunikacyjnych

Obsługa mieszkańców odbywa się na bieżąco - można rejestrować się telefonicznie na konkretną godzinę. Dostępnych jest również kilka stanowisk do bieżącej obsługi.

Wnioski osłonowe

Wnioski o dodatki osłonowe można składać przy ul. Wojska Polskiego 65 a do końca stycznia br. także w POM w Zielonych Arkadach i w filii UMB w Fordonie. Od 1 lutego br. wnioski będzie można składać tylko w Wydziale Świadczeń Rodzinnych przy ul. Wojska Polskiego.

Urząd Miasta zachęca do kontaktowania się z nimi telefonicznie, elektronicznie lub korespondencyjnie. Wszelkich informacji udzielają pod numerem infolinii 800-800-404 (z telefonów stacjonarnych) lub tel. 52 58 58 344 (dla dzwoniących z telefonów komórkowych).

Infolinie czynne w godzinach:

  • poniedziałek:
    8:00 – 16:00
  • wtorek:
    8:00 - 18:00
  • środa:
    8:00 - 16:00
  • czwartek:
    8:00 - 16:00
  • piątek:
    8:00 - 14:00

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Rosja niszczy ukraiński przemysł

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Nasze Miasto
Dodaj ogłoszenie