W związku z rozwojem nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, w świecie marketingu zachodzą ciągłe zmiany. Dla chcących zaistnieć w biznesie potrzebne są umiejętności wykraczających poza warsztat klasycznego marketingu. Dla nich właśnie zorganizowana została w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym konferencja East-Media w dniach 24-25 kwietnia.
- East-Media poświęcone będzie nowoczesnym zarządzaniem marketingiem, nowym kanałom komunikacji mającym decydujący wpływ na zmiany modeli biznesowych firm – przekonywała przed konferencją Milena Kulesza, Kierownik Działu Promocji i Rozwoju BPN-T. - Wydarzenie dostarczy odpowiedzi na wyzwania dotyczące dzisiejszej komunikacji z klientem, na to jak prowadzić spójną i innowacyjną strategię przekazu w różnych kanałach, wykorzystując optymalnie e-marketing, media społecznościowe czy marketing mobilny.
Przez dwa dni prelegenci dotykali różnych aspektów wiedzy o nowych mediach, e-marketingu, mobile i social media. Jedne prezentacje były naszpikowane wiedzą, terminami oraz praktycznymi radami, inne do tematu podchodziły nieco luźniej. Z każdej młodzi przedsiębiorcy i marketingowcy mogli wynieść przydatne informacje.
Prezentacja "Czy istnieje życie poza Facebookiem, czyli gdzie musisz się pokazać, żeby ktoś zechciał o Tobie napisać" pokazała, że odbiorców można pozyskiwać nie tylko poprzez Facebooka.
Marketingowcy mogli przekonać się o najciekawszych przykładach reklamowych, oraz dowiedzieć się czym jest banner blindness, a czym reklama natywna.
Wystąpienia na East-Media celowały głównie w środowisku młodych przedsiębiorców myślących o własnym start-upie. Zostali oni ostrzeżeni o najczęstszych błędach jakie można popełnić w e-marketingu, a także o najgorszych radach jakie może usłyszeć firma w kryzysie.
Przez dwa dni forum mówiono m.in o roli jaką w budowaniu więzi z klientem spełnia sms, a także praktycznych radach jak powinna być zbudowana skuteczna reklama w internecie.
Na zakończenie piątkowej części East-Media zgromadzeni w BPN-T słuchacze dowiedzieli się, że jest bardzo prosty sposób na zbudowanie aplikacji mobilnej w 24 godziny.
Organizatorami East-Media byli Białostocki Park Naukowo-Technologiczny oraz EastCamp Białystok.
W trakcie dwóch dni eventu swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się m.in.: Jakub Cyran z GO.PL, Maciek Pawłowski z eEngine, Andrzej Ogonowski z SMSAPI, Monika Czaplicka z Wobuzz, Piotr Pawlak z Kinetise, Mikołaj Winkiel z Brand24, Michał Blak z edrone.me, Sebastian Suma z Sempai, Tomasz Baranowski z Publicis Polska/DWL, Michał Kraus z Unity S.A oraz Paweł Luty z Brief.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?