- Pod hasłem „NIE dopalaczom” zaplanowaliśmy działania, których celem jest dotarcie do jak największej liczby młodych ludzi i przekonanie ich, że zażywanie dopalaczy może zakończyć się dla nich tragicznie, zniszczyć ich życie oraz zniweczyć plany na przyszłość - zapowiada Anna Banicka z Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. - Nie chcemy jednak poprzestać na uświadamianiu młodzieży zagrożeń i konsekwencji związanych z zażywaniem środków psychoaktywnych. Chcemy pokazać młodym ludziom alternatywne sposoby radzenia sobie ze stresem, przełamywania własnych ograniczeń, budowania pozycji w środowisku.
W kampanii mają wziąć udział znane autorytety, a także sama młodzież. Będą plakaty i ulotki rozdawane w szkołach, kinach, domach kultury.
Ważnym elementem kampanii jest konkurs " Ja nie biorę..."
Nie bierzesz? Brałeś, ale przestałeś? Napisz dlaczego - weź udział w konkursie.
Aby wziąć udział w konkursie, należy wyrazić swoją opinię na temat dopalaczy („Ja nie biorę, bo..."). Do wygrania: 3 odtwarzacze mp3 multimedia player, 50 kart Taxi Plus o wartości 10zł, 10 wejściówek do Kręgielni „Grakula” w Łodzi na imprezę finałową kampanii - 8 grudnia "Baw sie bez dopalaczy", 16 voucherów do kina Multikino/Silverscreen, 10 zestawów gadżetów AHE w Łodzi.
Konkurs trwa od 5 do 30 listopada 2010 r.
Pozostałe informacje na stronie: www.niedopalaczom.ahe.lodz.pl
Zobacz też:
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?