Zobacz wideo: Nowe objawy koronawirusa. To musisz wiedzieć!
Komentarze internautów w mediach społecznościowych nie pozostawiają wątpliwości, że awaria jest poważna. Odcięci od sieci uczniowie i studenci uczący się zdalnie i pracownicy, którzy również zdalnie wykonują swoje obowiązki, nie kryją irytacji. Nie tyle z braku dostępu do sieci, bo awarie się niekiedy zdarzają, ale ze sposobu załatwienia problemu.
- Ja chcą ci wcisnąć program premium albo przedłużyć umowę, potrafią zadzwonić rano albo wieczorem. Ale jak ty chcesz zgłosić awarię, dowiedzieć się, kiedy będzie net to dostajesz komunikat o braku konsultantów albo braku możliwości połączenia. I tak jest od kilku godzin, pod żadnym telefonem nikt nie odbiera, na czacie nie pojawił się żaden konsultant. Co za dziadostwo! - denerwuje się pan Marek z Bydgoszczy.
Vectra ograniczyła się do uspokojenia klientów w komentarzu w mediach społecznościowych.
- Drodzy, niestety, w tej chwili mogą występować problemy z dostępem do usług. Nasi technicy pracują już nad usunięciem awarii. Przepraszamy za niedogodności - czytamy na Facebooku.
Brak informacji, kiedy awaria zostanie usunięta.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?