Niemałą sensację wzbudziły wśród telewidzów reklamy prezentujące ofertę Telekomunikacji Polskiej. Przygody uczuciowego Serca i przenikliwego Rozumu, znanych ze szklanego ekranu, śledzą także internauci, którzy obserwują profil tych dwóch przyjaznych maskotek na portalu Facebook. Fanpage zebrał już ponad 213 tys. miłośników.
- Myślę Rozum, że powinieneś wrócić do tej fryzury, wiesz? Dziewuchy lubią twardych gości, charakternych, wiesz. Hipnotyzerów takich. Prawda dziewczyny? - brzmi jeden z wpisów "Serca i Rozumu".
Zobacz też:
Facebook udostępnia nasze dane firmom reklamowym
Za kreację kampanii TP odpowiedzialna jest agencja reklamy Publics. Produkcją spotów zajęły się firmy Graffiti Film i Opus, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Czytaj też: W Bydgoszczy powstaje reklama. Plan filmowy na ul. Batorego
Pluszowe odpowiedniki bohaterów popularnej serii reklam można otrzymać w prezencie przy skorzystaniu z odpowiedniej ofety w Telekomunikacji Polskiej. Maskotki cieszą się dużym powodzeniem także na wielu aukcjach internetowych.
'
Spot "Pieprz i sól", który nie był emitowany w TV ze względu na długość.
Lubicie reklamy z Sercem i Rozumem? Który pluszak jest Waszym ulubionym bohaterem?
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?