Bydgoszcz wciąż poszukuje motywu przewodniego, na którym można oprzeć kampanię promocyjną produktu bydgoskiego. Historycy wskazują ludzi i wydarzenia, ludzie kultury podkreślają mocną pozycję instytucji kultury w mieście, specjaliści od turystyki – walory związane z wyjątkowym położeniem Bydgoszczy na skrzyżowaniu dróg wodnych. O ważną pozycję walczy sport, swoją rolę podkreśla biznes. Wymienione elementy nie wykluczają się, ale marketing i PR chcą jasnego, spójnego przekazu – myśli przewodniej, za którą wszyscy mogliby podążyć i wspólnie lub indywidualnie realizować inicjatywy promujące miasto, wysyłając czytelny komunikat. A na razie mamy Bydgoszcz, czyli… nie wiadomo co.
Paneliści: Zbigniew Ostrowski - Wicewojewoda Kujawsko-Pomorski, Marzena Matowska - Pełnomocnik Prezydenta Miasta ds Kultury; Maciej Grześkowiak - Dyrektor Departamentu Promocji Województwa, Rozwoju Gospodarczego,Turystyki i Współpracy Międzynarodowej; Barbara Cieślak - Dyrektor Bydgoskiego Klastra Przemysłowego; Jan Karol Słowiński - Prezes Bydgoskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej; Karolina Sypniewska - podróżniczka, ambasadorka Bydgoszczy, organizatorka Bydgoskiego Festiwalu Festiwalu "Podróżnicy"; Zdzisław Szubski - wybitny sportowiec, trener i działacz sportowy, były trener kadry narodowej Portugalii, Brazylii i Grecji.
Dyskusję poprowadzą: specjalista od PR regionów, prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego i Dyrektor Generalny agencji PR Publicon, Szymon Sikorski oraz dyrektor Działu Marketingu i Informacji WSG, wykładowca z Pracowni Public Relations i Marketingu WSG, Agnieszka Kowalkowska
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?