Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Dzisiaj pierwszy PR DAY w Bydgoszczy

(gaz)
Wyższa Szkoła Gopodarki i Polskie Stowarzyszenie Public Relations zapraszają na 1. PR DAY w Bydgoszczy, czyli bezpłatne, otwarte dla NGO, samorządów, szkół oraz instytucji społecznych, całodzienne warsztaty. Całość podzielona została na trzy moduły tematyczne, które pozwolą na dyskusję o tym, czym są współczesne, odpowiedzialne relacje publiczne i skuteczna komunikacja. Wszyscy trenerzy, konsultanci i wykładowcy pracują tego dnia pro bono. Wykład otwarty wygłosi ekspert PR, dr Dariusz Tworzydło

Czym PR DAY w Bydgoszczy różni się od wielu innych spotkań tematycznych poświęconych PR?
-Bydgoskie spotkanie zakłada równorzędność wszystkich jego uczestników, którzy są dla nas jednakowo ważni. Wszyscy chcemy się czegoś nauczyć, a doświadczenie każdego jest cenne. Zależy nam na rzetelnych, uczciwych relacjach publicznych, bo wiemy jak są istotne. Moduły rozgrywają się równoległe, bo zakładamy, że każdy z uczestników naszego spotkania ma prawo swobodnego wyboru interesujących go tematów. Nie zamykamy naszej dyskusji w sztywnych ramach. Nie pozwolimy, żeby ktokolwiek się nudził - mówi Małgorzata Dysarz z WSG w Bydgoszczy

Co to jest guerilla i ambient ? Dlaczego niektóre tematy cieszą się popularnością mediów, a inne pozostają niezauważone i czy to prawda, że „ piarowcy śmiecą”
Czy nasze miasto ma markę? Czy mogłoby ją mieć? Czy warto się angażować, czy wiedza, wiara i wyobraźnia mogą zastąpić pieniądze?

Na te i inne pytania będziemy szukać odpowiedzi 5 maja 2011 podczas 1. PR DAY w Bydgoszczy, zorganizowanego przez Wyższą Szkołę Gospodarki i Polskie Stowarzyszenie Public Relations. PR DAY w Bydgoszczy to bezpłatne, otwarte dla NGO, samorządów, szkół oraz instytucji społecznych, całodzienne warsztaty. Całość podzielona została na trzy moduły tematyczne, które pozwolą na dyskusję o tym, czym są współczesne, odpowiedzialne relacje publiczne i skuteczna komunikacja.

W programie m.in.

10.00 - 11.00 wykład otwarty Dariusza Tworzydło, dr nauk ekonomicznych, eksperta ds. PR, W latach 2008-2010 Prezesa Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Autora m.in. następujących monografii i podręczników akademickich:
[1] Tworzydło D., Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania, Rzeszów 2008.
[2] Tworzydło D., Public Relations. Teoria i studia przypadków, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, Rzeszów 2003.
[3] Tworzydło D., Wróbel G., Promocja. Sztuka komunikacji, Wydawnictwo Grupa Inwestor sp. z o.o., Rzeszów 1999.
[4] Tworzydło D., Olędzki J., Public Relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju, PWN, Warszawa 2006.
11.00- 12.00 Rozmowy PRzy kawie, czas na indywidualne konsultacje
12.00 -14.00 moduł 1 „Kampanie społeczne - jak je zrobić bez pieniędzy?” Moduł adresowany do NGO oraz instytucji społecznych, które podejmując publicznie pożyteczne tematy, realizując niekomercyjne zadania, często nie dysponują środkami finansowymi, które pozwoliłby na upowszechnienie pomysłu i jego promocję. W takiej sytuacji wyjściem jest realizacja projektu zaangażowanego, happeningu społecznego lub całej kampanii. Jak to zrobić?
12.00 - 14.00 moduł 2 „Współpraca z mediami: konieczność czy możliwość ?” Do udziału w tym module zaprosiliśmy znakomitych bydgoskich dziennikarzy radiowych, telewizyjnych i prasowych. O tym jakie tematy są dla mediów bardziej i …mniej interesujące, które z dostępnych form współpracy są najefektywniejsze i jak uniknąć tremy podczas radiowego czy telewizyjnego nagrania, będzie można porozmawiać bezpośrednio z doświadczonymi redaktorami bydgoskich mediów. Dla zainteresowanych specjalistyczne porady.
12.00-14.00 moduł 3 „Marka Miasta. Bydgoszcz, czyli co?”
Bydgoszcz wciąż poszukuje swojej tożsamości, motywu przewodniego, na którym można oprzeć kampanię promocyjną produktu bydgoskiego. Historycy wskazują ludzi i wydarzenia, ludzie kultury podkreślają mocną pozycję instytucji kultury w mieście, specjaliści od turystyki – walory związane z wyjątkowym położeniem Bydgoszczy na skrzyżowaniu dróg wodnych, o ważną pozycję walczy sport, swoją rolę podkreśla biznes. Wymienione elementy nie wykluczają się, ale marketing i PR chcą jasnego, spójnego przekazu – myśli przewodniej, za którą wszyscy mogliby podążyć i wspólnie lub indywidualnie realizować inicjatywy promujące miasto, wysyłając czytelny komunikat.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bydgoszcz.naszemiasto.pl Nasze Miasto