Bank PKO informuje, że w związku z planowanymi pracami informatycznymi w niedzielę 17 czerwca:
- od godz. 00:00 do godz. 13:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz z płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”;
- od godz. 00:00 do godz. 3:00 nie będzie możliwe korzystanie z aplikacji IKO (w tym realizowanie za pomocą IKO transakcji w bankomatach i wpłatomatach, punktach handlowo-usługowych, realizacja płatności w sklepach internetowych za pomocą „Płacę z iPKO” potwierdzanych kodem lub czekiem BLIK oraz transakcji zbliżeniowych w punktach handlowo-usługowych);
- od godz. 3:00 do godz. 13:00 działanie aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim zostanie ograniczone do wypłat z bankomatów, płatności w sklepach stacjonarnych oraz realizacji płatności w sklepach internetowych za pomocą BLIK.
Zobacz także! Tak wygląda Teatr Kameralny w Bydgoszczy [zobacz zdjęcia]
Wszystkie karty, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, będą obsługiwane bez zakłóceń, z wyjątkiem płatności internetowych z włączoną usługą 3D Secure.
Jarmark Świętojański w Bydgoszczy
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?